David Schwimmer hülyét kapott a Jóbarátok főcímdalától
Ross Geller alakítójának tíz évadon át kellett hallgatnia a dalt.
Ross Geller alakítójának tíz évadon át kellett hallgatnia a dalt.
A reklám rövid sztorija szerint Jennifer Aniston totálisan elfelejtette, hogy tíz éven át közvetlen kollégája volt a Jóbarátok másik színésze.
Mindketten kedvenc közös képükkel emlékeztek.
Egyelőre próbálják feldolgozni a felfoghatatlan veszteséget.
A "hetedik" jóbarát vasárnap hunyt el.
David Schwimmer egyelőre lehűtötte a kedélyeket.
A fotót Schwimmer osztotta meg. Az este utolsó ölelése – írta a képhez.
Az utolsó évadban epizódonként egymillió dollárt tehettek zsebre. Az osztálytalálkozójuk ennél sokkal többe került.
A Jóbarátok-reunionból derült ki a talán legfontosabb pletyka: az első évad forgatása óta végig lehetett volna köztük valami, csak egyiküknek mindig volt kapcsolata.
Tizenhét év kellett ahhoz, hogy a kedvenc barátaink visszatérjenek abba a lila falú New York-i lakásba, ahol tíz év alatt a fél világ családjává váltak. Megérte várni a találkozásra: a legtöbb reunionnal ellentétben a Jóbarátok-film egy igazi sírós-nevetős élmény, és még keserű szájízt sem hagy maga után.
A tolvaj elfogásában még az eredeti Ross, vagyis David Schwimmer is kivette a részét. Meg is hálálták neki a brit rendőrök.
A Jóbarátok sztárja zseniális videóval reagált arra, hogy a hasonmása egy angliai élelmiszerboltból lenyúlt egy tálca sört.
A színész kampányt indított, és máris megtudott pár dolgot az édesanyjáról és a nővéréről.
Valaki megalkotta a Jóbarátok-karakter, a paleontológusként és egyetemi tanárként is bizonyító Ross Geller profilját a népszerű Rate My Professor-oldalon, és az értékelések jobbnál jobbak.
Chandler, Joey, Monica, Phoebe, Rachel és Ross – hat név, amit a világon mindenhol ismernek, már 22 éve. Minden idők egyik legnépszerűbb komédiasorozata, a Jóbarátok a 7. helyet szerezte meg az 1080p Top 20-ban.
Pontosan húsz éve került adásba a Jóbarátok első epizódja, a sorozat pedig tíz év alatt túllépte a popkultúra kereteit és beleivódott a mindennapjainkba. Fénykorában 30 millió nézőt ültetett a tévék elé, ezt sem számokban, sem kulturális hatásában nem tudta megismételni semmilyen szitkom.